Malam Amal Kasih D'Cakna

Jamuan makan malam amal, Malam Amal Kasih D'Cakna telah berjaya diadakan pada 29 Januari 2016 di Kelab Golf Rantau Petronas Kerteh. Hadirin terdiri daripada YDP PIBG, NYDP PIBG, AJK PIBG, VIP, PPD Kemaman, Pegawai Perhubungan Sekolah, IPD Kemaman, Wakil SK Rantau, Wakil Kesihatan, Ibubapa, guru-guru dan pelajar SKRP.

Buku aturcara majlis
Majlis bermula pada pukul 8.30 malam dimulai dengan doa, ucapan YDP dan ucapan Tuan PPD Kemaman. Antara atucara majlis termasuklah jamuan, penyerahan sumbangan, cabutan bertuah,  dan persembahan nyanyian. Majlis tamat pada pukul 10 malam.


 AJK Pendaftaran sedang membuat persediaan

Kedatangan Tuan PPD dan Pegawai Perhubungan Sekolah 

 Ucapan YDP PIBG SMKRP

 Ucapan Oleh Tuan PPD Kemaman



 Antara tetamu yang hadir

 Penyampaian cenderahati oleh YDP PIBG

Penyerahan sumbagan diterima sendiri oleh YDP PIBG


 Jemputan sedang memilih makanan

 Antara tetamu yang hadir bersama pengurusan sekolah

 Tetamu sedang menjamu selera

Kakitangan SMK Rantau Petronas
 
 Guru-guru SMK Rantau Petronas

 
 
 
 
 
 

Tujuan majlis makan malam ini diadakan adalah bagi mencari sumbangan dan dana PIBG SMK Rantau Petronas. Dana yang dikumpulkan akan digunakan bagi aktiviti-aktiviti peningkatan akademik anak-anak SMKRP. Sempena dengan majlis makan malam ini juga, satu tabung untuk mengutip dana bagi pembinaan Surau SMKRP telah diwujudkan. Bagi individu dan syarikat yang berminat untuk menyumbang boleh terus menghubungi Bendahari PIBG SMK Rantau Petronas. Semoga sumbangan semua akan mendapat ganjaran tinggi di sisi-Nya-NewAdmin

Comments

Popular posts from this blog

Program Menggilap Permata

ROAD RELAY 2016

Gotong Royong Perdana